onsdag 30 december 2009

Let´s go crazy

Två inlägg! Tokig jag är! Nu får ni hjälpa mig. Min bror hade en superfin pälsmössa på sig nu när vi var i Halmstad, den hade hans Alexandra styrt upp till honom. Jag hittade en liknande på Åhléns i Halmstad men när jag kom tillbaka för att köpa den var den borta. Nu har jag letat på alla Åhlénsar (?) som jag kan finna men jag hittar ingen mössa! Vart får jag tag i en sån mössa som jag vill ha?! Jag vill ha en i päls (eller typ fuskpäls är det väl) med öronlappar. Ja, jag vet, det är typ rätt fult men det är också omöjligt att frysa i en sådan mössa. Jag vill ju bara vara varm om skallen! Hjälp mig! Kanske får skriva upp en sån på önskelistan, fyller ju faktiskt halvvägs till 50 om två veckor...
Typ en sån här är det men egentligen vill jag ha hela i päls, inte bara fodret om ni fattar. Denna mössan är den enda jag lyckas hitta men den kostar 800 spänn och är inte ens exakt vad jag vill ha! Suck, jakten fortsätter...

3 kommentarer:

  1. Jag har en sån mössa som du beskriver, min mamma har köpt den åt mig på en loppis för typ 50:- så det är ju ett tips, att leta på loppisar typ Myrorna :) Den är verkligen jätteskön och varm, som du säger är det helt omöjligt att frys i den! Gott nytt år :)

    SvaraRadera
  2. Jag köpte en skitsnygg sån där mössa i Tallinn för ett par veckor sedan. Helt i vit päls, med långa öronlappar. Ascool och huuur skön som helst... 200 kronor. =)
    Det kanske inte hjälpte så mycket dock..

    SvaraRadera
  3. min sambos lillasyster fick en i "päls" från jc nu i julklapp. hur fin som helst och varm

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?