torsdag 25 augusti 2011

Mission status: Fail

Vilken skräll va? "Jag lovar, jag ska bara handla liiiite" Hörde jag syn? Suck... Provpackade nu för att se om jag får ner allting i väskan, tröttnade rätt fort och har gett upp. Om jag ignorerar högen tillräckligt länga kanske någon annan packar ner allt åt mig? Anyone? Plz?

MEN! Dagens bästa köp! En DÖSKALLEKLOCKA!!! Den är så fiiiin! Och ser ni där mellan sjuan och åttan? Det är ett liten ben, för det är en benknota som sekundvisare! Och innan nån frågar, den fanns på vuxenavdelningen. Jag lovar.

Och jag har köpt världens bästa presenter till Ulven! Nu är det bäst för honom att han blir glad annars j-vlar... Annars tar jag tillbaka all grattishälsningar! Och det vill ju ingen av oss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?