måndag 4 februari 2013

Okej hjälp...

Lite mer än en vecka kvar till Finest awards och jag har klädångest. Jag har miljoner med klänningar. Men för tillfället (jag har ju preciiiiiis fött barn. Typ.) så väger jag ju ca tvåhundra kilo mer än jag brukar. Så planen är att det här ska bli världens bästa kväll. En kväll då jag känner mig snygg, bekväm och allmänt grym. Men vad ska jag ha på mig?!

Det är dessa tre jag väljer mellan. Som ni kanske kan räkna ut utan att använda hjärnan allt för mycket så är det inte jag på sista bilden (då hade vi inte haft den här diskussionen) men jag hittade ingen bild när jag har klänningen på mig så därför fick det bli såhär.

Eller kan man ha tighta jeans, någon riktigt party top och killer heals? Då skulle jag nog känna mig som bekvämast. Eller det vet jag att jag skulle. Jeans och urläcker top är röstningsalternativ 4.

Dresscoden är Fest/cocktail.

Snart är det dags! En hel kväll med gott sällskap, ingen som kräks på mig (förhoppningsvis), ingen som kissar på mig (återigen, förhoppningsvis), efter festen bor vi på Sheraton. Hallå liksom Sheraton! Kan inte bli mycket glammigare! Jag ska få sova själv en natt! En HEL natt! Prinsen och maken får klara sig bäst de kan hemma själv för jag ska bo på Sheraton. (Man kan liksom aldrig upprepa det tillräckligt många gånger...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?