onsdag 2 februari 2011

Liiite bilder kan väl jag bjuda på...

Okej det är några stycken (rättare sagt förbannat många) som vill se bilder från bröllopet. Idag fick vi äntligen bilderna från fotografen och jag kan väl lägga upp ett gäng. Men sen är det slutfrågat! Vill man se mer bilder får man helt enkelt komma hem till oss på middag eller dyl. (Vi är mutningsbara, Rotari Rosé är ett hett tips på muta som funkar i stort sett varje gång.) Det var en underbar dag (klyscha?) och jag blir alldeles lipig bara av att se bilderna igen och de flesta bilderna vill jag helt enkelt hålla någorlunda privata. Men det är kanske lite väl ego av mig? Så nu delar jag med mig av mitt livs allra bästa dag iaf!

Vår fotograf heter Katrin Svensson och är alldeles grymt duktig och finns i Halmstad om någon känner sig sugen på att fotas lite.

(Klicka på bilderna om du tycker att de är för ynkliga.)










5 kommentarer:

  1. Åh!!! *snyft* Vilka fantastiska bilder!!!! Lycka på papper! :)

    SvaraRadera
  2. Lycka på en skärm menar du väl? :-p

    SvaraRadera
  3. He he. Bilden på dig och Johan, när ni går in i kyrkan, är jäkligt skön. Fryser han eller är han bara panikslagen?

    SvaraRadera
  4. fina bilder!! Speciellt bilden på bara dig med bar rygg, fantastiskt vacker brud!!

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?