onsdag 23 februari 2011

Men behärska dig själv kvinna!!!!


Jag kan inte sluta äta mozzarella! Jag äter det hela tiden! Vet ni att man kan äta mozzarella till precis allt? Det finns inget det inte passar till. Och skulle man hitta nåt det inte passar till som slänger man helt enkelt ner det i en sallad istället. Det går alltså inte att misslyckas. Men allra bäst är den friterad... Mmmm... Hur det smakar? Om man skulle bryta loss en liiiten bit av himlen och tappa den i en fritös, så smakar det. Det egentliga problemet är väl ändå att den här mozzarelladieten inte funkar särskilt bra ihop med mitt viktväktande... Suck, när ska världen vända sig så att man blir smal av choklad och mozzarella? Snart hoppas jag...

2 kommentarer:

  1. Friterad Mozzarella!? VARFÖR har ingen berättat det här för mig?!

    SvaraRadera
  2. HUR kan du ha missat det? Det är ju näst bästa påhittet i världen! Efter choklad såklart... När ni kommer till storstaden så ska vi äta friterad mozzarella tills ni inte vet vad ni heter längre!

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?