måndag 7 februari 2011

Blogga lite kanske?

Busy day... Har hunnit städa lite, tvätta lite, har varit inne i stan en runda. Nu ska jag bara vänta på att maskinen går klart och sen ska jag ge mig på att väcka den sovande mannen som jag har. För idag är vi lediga båda två! Det händer typ aldrig känns det som. Så det blir ingen tjejpoker för mig idag som planerat. För jag tänker umgås med min man. Och eftersom han inte har någon livmoder så är han inte välkommen hem till Karin. Fair enough.

Men vi har riktiga planer idag också. Vi ska träffa Grodprinsessan för första gången! (Och eventuellt stjäla henne, om inte Grodmamman håller för hårt i henne.)

4 kommentarer:

  1. Idag. "...inte välkommen hem till Karin IDAG." Det låter ju som jag bannat honom från Kungsholmen för evigt! :) Hälsa lilla familjen!

    SvaraRadera
  2. Åh, vad mysigt att få sniffa på nybakad bebis!! Längtar!!

    Och ja, har man ingen livmoder har man inte på tjejmiddag att göra...hårt..men rättvist! haha

    Krama mannen! Och prova nya Marabou!!!

    SvaraRadera
  3. Nä Kavring, du kanske inte har bannat honom, men jag kanske vill ha min Rotari-oas ifred! Ever thought about that?

    Och Grodan var underbar!!! (Och nej, ingen Marabou nu, ska ju bli SMAL!)

    SvaraRadera
  4. Rotari-oas... I like that! Johan is banned until further notice.

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?