torsdag 17 februari 2011

Sjukast av alla sjuklingar


Det känns så iaf. Sov 12 timmar, vaknar och mår ännu sämre. Inte okej! Men jag har en läkartid senare i eftermiddag, jag räknar kallt med att de kan laga mig på studs. Några magiska dunderpiller eller nåt. Men som alltid finns det problem... Jag har fortfarande inte varit och hämtat mitt nya körkort, alltså har jag inget leg. Hmmm... Jag skulle kunna hämta det innan jag går till vårdcentralen men jag känner mig inte högform för att köra bil måste jag erkänna... Med andra ord är jag rätt säker på att jag inte borde köra bil, har ungefär lika hög koncentrationsförmåga som ett fyllo... Så även om jag får några magiska superpiller så kan jag inte hämta ut nåt på apoteket då jag inte kan legitimera mig!

Life sucks right now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?