onsdag 2 februari 2011

I rock!

På Bali så åt jag små pannkakor (typ amerikanska, fast inte fullt så söta) till frukost i stort sett varje dag. Små fluffiga pannkakor fullproppade med banan. Precis så gott som det låter. Till det har man honung som man ringlar över. Och jag har liksom inte kunnat släppa det. Det var så underbart asgott!

Så vad gör man när suget slår till sådär mitt i natten? Jo man gör pannkakor förstås! Hittade ett recept på Amerikanska Pannkakor, skippade sockret och tryckte (eller tröck som min man så förbannat envist hävdar att det heter...) ner banan i. Mmmm.... Tänkte ta en bild och visa er så att ni alla ska bli rejält avundsjuka men jag hann inte, pannkakorna liksom bara dök rakt ner i halsen på mig... Om nom nom nom vad gott det var...

Så nu bjuder jag på Bali-inspirerad pannkaksfrukost till nästa övernattande gäst! Who will it be?!

3 kommentarer:

  1. Me! Låter läbbans gott...

    SvaraRadera
  2. Ha ha vad roligt, jag gjorde banana pancakes till frukost idag! kanske gjorde vi på samma sätt? Ska lägga ut bilder och recept på bakbloggen i alla fall :) vi verkar ha samma smak du och jag :)

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?