tisdag 8 februari 2011

Då var det dags igen...


Dags att jobba förstås, jag gör ju inget annat! Så känns det iaf. Mitt schema har många fördelar men även många nackdelar. Den största nackdelen är att priset jag får betala är att jag måste jobba ca 12 dagar i veckan. Typ. Men, men, bara fyra pass den här gången och fredagen avslutas med att Mulfisarna kommer på besök! Wohoo! Det känns som att att vi inte har setts på hur länge som helst. Och mycket har hänt sen dess...

Igår blev en bra dag. Vi fick äntligen träffa det nya tillskottet i Grodfamiljen. Grodprinsessan charmade oss alla genom att uppföra sig exemplariskt. Tokigt söt är hon också. Tyvärr lyckades vi inte stjäla henne... Men det kommer fler chanser...

Nu ska jag surfa runt lite och se om jag hittar nåt jag stör mig på, det borde inte vara så svårt tycker man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?