måndag 22 februari 2010

Mutter mutter

I förrgår kom jag till jobbet, som vanligt lägger jag in mobilen och en bok i ett utav de små förvaringsskåpen. Samtidigt tar jag av mig hörlurarna men vet inte riktigt vart jag gör av dem. Antagligen ska jag lägga de i fickan men råkar tappa de. När jag är på väg ut från jobbet börjar jag leta i fickan. Hörlurarna är icke att finna någonstans. De är spårlöst försvunna. Frågar runt på jobbet. Kanske nån som har hittat de och lämnat in de? Icke, frågar två gånger för säkerhets skull. De finns ingenstans! Så jag måste köpa nya. Vilket jag nu har gjort. Och det är dyrt med hörlurar! Dessutom så var det ju inte bara hörlurar, de funkade ju som headset också. Så nu är min stackars iphone ensam, rädd och naken utan sina hörlurar. Och jag är ruinerad. och du som antagligen har plockat undan dem alt. tagit dem; I hate you! Mutter och morr...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?