lördag 13 februari 2010

Schlageryra!!!

Hade lite ångest för en vecka sen. Av 6 stycken melodifestivallördagar (som är ett ord ja) jobbar jag fem var det tänkt. Ultimat sämst. Men det ser ljust ut. Förra veckan fick jag kompa mella 20.00-21.30 så att jag kunde sitta i soffan med "Lika-galen-som-jag-Eva" och se spektaklet för att sen fortsätta jobba. Idag skulle jag jobba mella 14.45-22.00 men lyckades flytta på passet så jag börjar 12.30 och slutar 19.45. Dvs hinner precis. Nästa vecka slutar jag sju och hinner även då precis, veckan efter det har jag bytt bort så att jag är helt ledig, sen är det andra chansen som jag än så länge tyvärr jobbar men veckan efter det är det final och då är jag inte bara ledig, då sitter jag i Globen! Så, succes måste jag väl påstå! Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?