söndag 29 mars 2009

Sista sjukdagen...


Nu räcker det! Mår lite bättre idag men tydligen inte tillräckligt bra för att jobba, älsklingen skickade mig i säng igen när jag hade gått upp och sen vaknade jag inte förrän en timme efter jag hade börjat jobba. Så det blir inte mer CC förrän på tisdag. Kanske lika bra att man får vila ut så man inte blir sjuk om en vecka igen...
Gick iaf upp, satte på tvn och det finns hur mycket som helst att titta på idag =) Söndagar är härliga för då är det massa repriser på saker som man missade när man jobbade i veckan. Just nu är det "Mitt stora feta grekiska bröllop". Hur mysig film som helst. Älskar i slutet på bröllopet när hennes pappa håller talet om att dom alla ändå är frukter =) Sjukt bra hemma/sjuk film. Snart börjar "Greys anatomy", efter det är det en liten paus då det blir till att styra upp mat (bakad potatis mmm...) Sen är det dags för "Vårt bröllop i era händer". En helkväll med andra ord =) Är lite fascinerad av det där programmet. Fatta att våga lämna över all bröllopsplanering i händerna på någon annan! Det är två år kvar tills vårt bröllop men jag vet redan nu hur jag vill ha allt, tänk då att släppa allt och inte ens få välja sin klänning själv! Ojojoj modiga brudpar det där... Men alla kan väl inte vara kontrollfreak som jag...
Min taktik att sitta tyst och still i soffan verkar funka på förkylningen iaf. Praktiskt taget ingen feber kvar längre och jag kan nästan svälja utan att hela halsen rivs upp! Snart är jag tillbaka igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?