söndag 12 december 2010

Big happy!!!

Bästa dagen nånsin är över! Tänker inte skriva en massa om det förutom att det var helt fantastiskt. Så mycket skratt, så mycket känslor, så mycket tårar (glädjetårar I might add..) så mycket kärlek, så många vänner, ja, helt fantastiskt som sagt. Men lite privat vill vi gärna ha det så resten håller vi för oss själva. Men en sak vill vi gärna be er om. Många utav er som ville fira vår stora dag med oss fotograferade och filmade mycket. Vi däremot höll inte i några kameror på hela dagen. Vi skulle bli enormt tacksamma om ni ville skicka era bilder till oss. Maila gärna till mig på emilie.franzen@hotmail.com (får väl byta den nu antar jag...) för vi vill ju såklart ha så många bilder som möjligt! Vi skulle även uppskatta om det inte lades upp bilder på facebook och bloggar och dylikt då vi gärna vill ha detta privat och inte ser någon anledning att människor som inte känner oss ska se bilder från den största dagen i vårt liv. Dessutom är det ganska troligt att vissa på dessa bilder kanske är släkt och vänner till oss som kanske absolut inte vill ha bilder på sig själv på någons sida någonstans. Ni fattar va? Kanhända att ni kan tänka er att respektera detta? MEN! Toastmaster Kavring fick tillåtelse att lägga upp en bild på facebook som jag genast ansåg att jag hade rätt att stjäla. Vi bjuder på den!

Och ett jättesuperdupertack till alla! Alla som hjälpt till, alla ni som kom, alla ni som skickat hälsningar på olika sätt (har verkligen fått jääättemånga så jag tackar er alla här istället för att svara personligen, insåg rätt fort att då skulle jag inte göra nåt annat ;-) ) Men allra mest till vårt fantastiska värdpar och vårt fantastiska brudfölje! VI ÄLSKAR ER!!!

5 kommentarer:

  1. Tack för att vi fick vara med. Allting var jävligt bra, fint och sjukt roligt!

    SvaraRadera
  2. Va fina ni är!
    Stort grattis!
    kram Gabi

    SvaraRadera
  3. Johan ser lite fet ut. Har han lagt på sig vikt? Och borde han inte ha haft en lite gråare väst, istället för den vita. Lite mer som Paf hade förr?

    /SM

    SvaraRadera
  4. Jag vet ju vad jag själv skulle vilja, så det är klart jag frågade först. :) Om du skulle få in nåt foto av mig i gröna drömmen får du gärna skicka det till mig - mammma dör av nyfikenhet! Love!

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?