måndag 13 december 2010

Diamonds are a girls best friend...


Jag kan inte sluta stirra på mitt vänstra ringfinger! Ljuvliga (yepp, I said it!), underbara, fantastiska diamanter! Tänk att slipad stenbit kan göra en så lycklig. Att en ring kan symbolisera så mycket. Att just jag har världens vackraste ring på mitt finger. För den är precis så vacker... Åhhh... *suckar drömskt* Hur länge stannar det här leendet på läpparna tro? Lääänge hoppas jag...

Vad galet det känns att packa ner shorts, kjolar, bikinis och andra sommarkläder! Men jag har köpt världens finaste baddräkt och äntligen får jag tillfälle att använda den! Både diamant och cherryswimsuit, life is good :-) Och vi ska ha världens bästaste husvakt. Papaya ska bo här så jag har dukat upp med 5kg godis och 2 flak cider till henne så hon ska känna sig som hemma. Man gör vad man kan...

4 kommentarer:

  1. Diamanter är inte stenar, oavsett om de kallas det. Nu hade du fel!

    /SM

    SvaraRadera
  2. Jag svär att jag hade en poäng med mitt senaste inlägg. Eller kanske svär jag inte, men det är högst troligt, eller i alla fall möjligt. Det kan ha varit så att jag hade en poäng, fast jag kommer inte riktigt ihåg vad den var, om det nu fanns någon alls.

    /SM

    SvaraRadera
  3. Okej fine! Jag hade inte någon poäng. Är du nöjd nu? Are you, biach?

    /SM

    SvaraRadera
  4. Förlåt! Det var inte meningen att kalla dig biatch. I ment no harm. I just were a little upset. Och jag vill inte att fetknoppen (din man) ska komma efter mig med en... nåt... vasst.

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?