torsdag 6 oktober 2011

Höstar på

Ja just det, bloggen...

Är i det allra yttersta av min långledighet nu. Eftersom jag var så satans duktig och jobbade åtta av nio dagar när vi var i Örebro på vår partajresa så har jag fått vara lite ledig nu istället. Och tro det eller ej så har jag faktiskt inte bara legat och latat mig! Jag hann med en liten roadtrip ner till bästkusten tillsammans med mina finaste.
Det var bara en Papaya som saknades annars fick man med i stort sett alla favoriter på ett och samma dygn, tja, Malin lyckades ju aldrig dyka upp heller man hon försökte tappert! En mycket trevlig resa som avslutades med en shoppingorgie på Gekås. Helt fantastiskt dålig timing hade vi då vi lyckades förlägga vårt besök just till den dagen då de slog försäljningsrekord, vilket förklarar varför det var så inih-lvetes trångt överallt. Men grejer fick vi med oss hem...

Och igår var det så höstigt! Jag fick finbesök av Louise och Papaya med sina kids, vi tog en lång och backig promenad runt Customs Notty. Sen avslutade vi dagen med picknick på köksgolvet. Och jag blev så inspirerad av all höst att jag vaknade tidigt och gick ut och höststädade altanen. Var på väg att hänga upp ljusslingor i hela trädgården också men lyckades hejda mig där, kanske skulle vänta tills november iaf. Meeen nu börjar det närma sig årets bästa säsong! Det är bara 51 dagar kvar tills första advent! Yeay!

Bjuder på en bild från roadtripen, lätt för mig att bjuda på då den föreställer Jessica. Närmare bestämt Jessica i färd med att rida Gammelsmurf.

1 kommentar:

Nånting tycker du väl?