måndag 23 april 2012

Men asså...?

Min man och jag. Vi har våra olikheter. Dagar som denna blir det extra tydligt. Medan jag sitter i soffan och försöker gömma mig bakom laptopen så sitter han nämligen och tittar på det här programmet med Morgan & Ola-Conny. Ni vet vilket jag menar va? Herregud... Det gör på riktigt fysiskt ont att se. Jag känner hur varenda liten cell i min kropp går till attack och jag vill skada nån. Precis vem som helst, bara jag slipper se enda sekund till av den här mardrömmen. HUR tänkte ni där? Det är så pinsamt att inte alla skämskuddar i världen räcker till. Varför låter ni dem hållas? Morgan saknar precis alla spår av social kompetens och framstår som riktigt otrevlig fast han antagligen bara inte riktigt vet hur han ska föra sig medan Ola-Conny blir full på en vinprovning och ska prata franska...

Nä, som Malin hade sagt... Skjut mig...

2 kommentarer:

  1. Jag gillade inte heller det programmet, finns liksom ingen poäng.

    SvaraRadera
  2. Hahahah! Det här är ett program helt i MALINS smak! ;)
    Underbara Paris...när det är som sämst! Jag sitter här och tittar på min man och tänker "FAN VILKET KAP!!!!" Det kunde varit Morgan... ;)

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?