måndag 30 april 2012

Jävla skitdag...

Idag är det toppenväder, alla är på gott humör tack vare detta. Alla ska fira Valborg med kall öl, grillning, goda vänner och dylikt. Utom jag. Suck...

Storebror + sambo har styrt upp grillmys i Vinterviken som jag och mannen tänkte att vi skulle bege oss till. Men min kropp hade helt andra planer. Förmiddagen spenderades med att sätta ihop en endaste simpel liten fåtölj från Ikea, sen gav kroppen upp. Ryggen och fogarna bara vägrar att vilja som jag vill så det var bara att stanna hemma...

Så nu sitter jag här och är bitter. Motarbetad. Men en sak som faktiskt gjorde mig lite lycklig mitt i all misär var det ni ser på bilden. Lukten av sommar. För på sommaren gör man laxpaket. För att inte tala om doften av dill! Herregud, näsan fick sig allt en liten sommarorgasm... Bara nypotatisen som saknas nu. Men det är väl lika bra det, hade jag haft nypotatis hade jag väl knappast haft någon anledning att fortsätta gnälla antar jag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?