fredag 23 november 2012

Har ni någonsin undrat hur en riktig jul.. Ehh... Låt oss säga fantast. En riktig julfantast. Har ni någonsin undrat hur en sådan fredagslyxar? (Jag vägrar använda det andra ordet, det borde ni också) Såhär fredagslyxar en riktig julfantast. Julmust lagrad på bourbonfat i sex månader. Jag stod i kö på Systembolaget vid Klaraberg en lönefredagseftermiddag för den här flaskan so it better be good!

För er som inte bor i Stockholm kan jag berätta att just detta Systembolag är vad som närmast kan beskrivas som helvetet på jorden. Låt oss säga såhär. Lång kö för att komma in. Ordningsvakter. Nuff said. Nu ska jag äta saffransknyten med vit choklad och halsa lyxmust.

3 kommentarer:

  1. ÅÅÅÅÅHHH!! Jag måste ha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fixar du chokladpepparkakor så fixar jag sån här!

      Radera
  2. fan alla pratar om lagrad julmust... jag har aldrig testat det! HUR dricker man det? haha kallt som julmust? nåt jag bara måste testa? säljer alla systembolag dom? och vad kostar dom? haha
    Ha en toppen dag
    kram

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?