torsdag 15 september 2011

eeeh... Nej?

Men vad är det för konstig del man har i sin kropp som gör att man kan tycka att någonting man ser på tv är så pinsamt att man inte klarar av att se det? Varför skäms man å deras vägnar egentligen? Jag klarar inte av att titta på pinsamheter på tv. Det gör nästan ont i mig och är faktiskt på riktigt fysiskt obehagligt.

Så vad händer? Jo, Maken kommer hem från jobbet när jag sitter i soffuniform med laptopen i knät. Eftersom Criminal Minds är slut så är jag ganska ointresserad av tvn för tillfället så precis som vanligt så kastar jag över fjärrkontrollen till honom. Men den där karln alltså... Som sagt han är fantastisk, men hans film/tv/musik-smak är kanske inte den sida som jag är mest kär i. Så när han då slår på Fyran för lite Bonde söker fru så börjar jag nästan gråta.

Det är så pinsamt! Jag vet liksom inte vart jag ska ta vägen! HUR kan detta få visas på tv egentligen och VAD är det för slags människor som ställer upp i det? När en av bönderna frågade en av sina dejter om hon ville öva på att göra barn så stängde jag av öronen. Byt kanal nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?