torsdag 8 september 2011

Waooow... Cosmopols succé...


Vilken resa det här var. Jag har haft så j-kla roligt! Att få vara med bakom kulisserna på det här spektaklet var så galet mycket roligare än jag nånsin hade kunnat gissa och jag är så sjukt nöjd med att jag skickade in den där ansökan. Jag har i stort sett inte hunnit sova nånting men det har liksom inte behövts heller eftersom jag har gått på ren rolighetsenergi hela vägen. Så när jag vaknade i morse var jag rätt förstörd. All min turkosa energi var helt slut! Väl hemma tvärsomnade jag och först nu börjar jag känna mig som människa igen. Men jag vill återigen få sagt hur roligt jag har haft det! Och alla dessa fantastiska människor jag fått lära känna! Vi som höll på med det här blev ett sånt galet bra gäng och jag tycker att det känns riktigt tråkigt att vi inte ses mer. Nån gång förhoppningsvis men vem vet när? Förutom min Stockholmskollega då som jag räknar med att få träffa massor. Bästaste David tog en massa bilder som jag skamlöst stjäl och lägger upp här, kika in på hans blogg och glo på resten också vetja...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?