söndag 21 mars 2010

Ovän med mig själv...

Satt i studion med nålar i ryggen, började få lite ont i magen, "mensvärk", tänker jag... Men det blir värre och det sprids! Efter ett tag kan jag inte ens röra på benen utan att få sjukt ont i hela bålen eller vad man nu kallar det. Så jag fick avbryta... Blev bara ynka två timmar idag... Fick lite smärtstillande och en stol att vika ihop mig över. Inget ont som inte har nått gott med sig sägs det så eftersom det fanns tid över såg vi till att få Louise tatuerad istället. Superfin liten tass på armen...

Lyckades ta mig hem till soffan, mår fortfarande sjukt illa men jag kan röra på mig utan att tusen knivar klättrar igenom hela min kropp... Men jag är lite rädd för att det ska komma tillbaka vad det än är, för nån vanlig mensvärk är det verkligen inte...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?