torsdag 25 mars 2010

Ska bli sjukt trevligt, mysigt, välbehövligt mm

att åka ner till Halmstad den 3/5 kl.21.00 från Bromma flygplats. kanske nån Mamms som kan tänka sig att komma och hämta mig i Ängelholm 21.55 samma kväll? Fy f-n rent ut sagt vad jag behöver det. Komma ner en vecka och bara sitta i passagen med ett glas rött, lyssna på tramsig musik med en hungrig katt (han är inte utsvulten, bara tjock) i fönstret och Mulfarna som lagar nån mumsig kycklingrätt. Jag behöver få vara. Bara vara. Och det är man bäst i Passagen. Lite trist dock att min kära fästeman stannar i hufvudstaden, men man kan väl inte få allt antar jag...

Jag måste dessutom sluta handla på postorder inser jag när jag med tårar betalar mina räkningar... Den här månaden var lönen inte att leka med eftersom gymkortet betalades nu. Fyra lax som försvinner rakt ut från lönespecen med orden "friskvårdsbidragsavdrag"... Suck...

Så det firar vi med att lägga in en beställning på min absoluta favoritsajt www.kakburken.se Men det var faktiskt en absolut nödvändighet för nästa vecka är det påsk så då behöver jag orange marsipan och muffinsformar i silikon så det så...

Btw... Jag är löjligt kär i min karl...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?