fredag 30 mars 2012

Hur är det möjligt?

Tänkte ta tag i att tvätta alla kläder till den lilla. Man får ju passa på de dagar som man faktiskt har lite energi över. Och ju fortare allt är tvättat desto fortare kan jag vika in allt fint i den nya byrån i det nya rummet som världens bästa Ulven har renoverat åt Lillungen.

Jag började med att packa upp allt som jag har köpt. Ni vet sånt där som man bara omöjligt kan gå förbi utan att ta med sig hem. Sen packade jag upp de kläder som jag fått begagnat av Papaya och Louise. Sen packade jag upp de grejer som vi har fått i present av folk. Sen packade jag upp det som vi köpt själva. Resultatet?

Hur mycket kläder som helst. Hur är det ens möjligt att en pytteliten skitunge som inte ens finns ännu kan ha så mycket kläder? Helt galet! Redan bortskämd är jag rädd...

Oh crap, jag insåg precis att det antagligen finns en påse till med grejer i den andra garderoben...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?