torsdag 6 september 2012

Bugaboo V&R

Igår var jag och min vän Satya på NK för vår motsvarighet till porrsurf. Vi kollade på vagnar. Speciellt Bugaboos hörna. Eller ja, bara Bugaboos hörna eftersom vi är så jäkla insnöade. Lite trist det där, jag skulle vilja testa typ alla vagnar som finns men bara tanken på att skiljas från buggan gör mig lätt illamående. Och tyvärr så delar min make inte mitt intresse som bekant så han förstår inte alls varför man behöver flera vagnar...

Men iaf. Till saken. Uppe på ett litet podium står skönheten. Och herregud vilken skönhet det är. Bugaboos senaste designersamarbete. Den här gången är det Victor & Rolf som skapat magi. Vagnen är vacker. Den väcker precis varenda vill-ha-cell i hela min kropp. Men med en prislapp på ca17k så får jag nog drömma vidare är jag rädd. Jag får nöja mig med att jag iaf har tafsat lite på den... Livet är orättvist...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?