måndag 3 september 2012

We R Family - 2012

Äntligen lite tid över för att få till ett inlägg.

Idag var det dags för We R Familys event på Junibacken. Det hela började med att man fick ta plats i sagotåget och åka genom Astrid Lindgrens värld. Och oj vad mysigt det var. Eftersom eventet var för gravida och för föräldrar till barn under ett år så var det nog de vuxna som uppskattade det mest men vad gör det? Det fick mig att verkligen längta tills Prinsen blir äldre och jag kan läsa alla dessa underbara sagor för honom. Tänk att få läsa Bröderna Lejonhjärta och Mio min Mio och att få se filmerna igen.

Efter den här toppenstarten var det föreläsningar av bl.a. TryggHansa, Avent, Mamma Mia mfl. Hanna Hedlund gjorde ett toppenjobb som konferencier. Allt avslutades med en liten mässa med utställare som bl.a. Boob, Bambino, Stokke, Underbara Barn.

Dagens favorit från min sida här var utan tvekan Little Jalo som visade upp en åkpåse som inte var av denna värld. Den här åkpåsen kommer alltid spöka för mig och jag skulle kunna tänka mig att byta ett finger eller två mot att få ha en sån i Prinsens vrålåk. (Kika här om ni är nyfikna men var beredd på att dö vill-ha-döden litegrann.)

Sammanfattningsvis var det ett mycket trevligt event som jag är glad att jag slank in på. Extra poäng till We R Family som tyckte att det var helt okej att jag tog med mig ett gäng kompisar och deras småprinsar.

Oh! Höll på att glömma den fina goodiebagen! Till favoriterna hörde flaskan från Avent, mössan från Polarn o Pyret, vantarna från Joha och sovpåsen (med det fantastiska trycket) från Mamma Mia.

2 kommentarer:

  1. Åh, Goodiebag!! Lycka! ;)

    Hoppas prinsen uppskattade sitt första bloggevent! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han var skitbra på det där, först skrek han i tio minuter sen somnade han och vaknade när vi skulle gå, perfekt date!

      Radera

Nånting tycker du väl?