torsdag 13 september 2012

Idag bli en bra dag.

Det känns så. Somnade vråltidigt igår så jag är utvilad trots tre amningsstopp under natten. Lite knäckt för att jag somnade innan Dallas men, men. (Ja, jag är en sån. Jag njuter på ett smutsigt vis av varje sekund av denna fantastiska skitserie. )

Prinsen vaknade på strålande humör. Det skrattas och skruvas på en helt ny nivå. Frukostamningen avverkade vi medan vi lyssnade på Malin på P4 (igen!) och sen hann vi till och med lite nöjessurfing innan det var dags att göra sig i ordning.

I skötväskan hittar jag en bortglömd colaflaska och braigheten hoppar upp ytterligare ett snäpp. För att skrälla till så somnar Prinsen inför sin förmiddagslur utan att knorra det minsta.

Solen lyser och det är en löjligt fin höstdag. Nu ska vi träffa Satya och ikväll kommer mamma. Jag har hittat min gamla dödskallescarf och igår bokade jag in mitt första jobbpass igen. Ni hör ju själva. Toppendag!

(Det fanns en tid i mitt liv då jag brukade knyta just denna scarf runt brösten och kalla det för top. Jag trodde tydligen att man kunde göra så. Finns nog till och med bildbevis men jag ska bespara er det. Tur att tiderna förändras...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?