onsdag 3 oktober 2012

Att vara mammaledig...

Oftast känner jag mig rätt ensam om tycker att det kan vara rätt tråkigt. (Så får man inte säga va?) Just nu sitter jag i solen på en bänk medan Prinsen sover sin förmiddagslur i vagnen. Han sover som allra bäst utomhus så det är bara för mamman att klä på sig... Så just nu har jag det rätt bra.

Men en sak har jag kommit på idag. Jag behöver en såndär "dricka-kaffe-i-farten"-mugg. Så jag kan koka kaffe hemma och ta med mig. Då kommer dagarna att bli ännu bättre... Inte för att jag ska vara helledig särskilt länge till, på fredag börjar jag jobba igen!

3 kommentarer:

  1. ånej poppis, att jag inte läste inlägget några timmar tidigare, då hade jag kunnat köpa en mugg från starbucks, dom är suveräna!!!! tyvärr hinns det inte nu :(

    SvaraRadera
  2. Jag tycker inte det är tråkigt, men jag blir väldigt lätt rastlös.... Om vi hittat på saker flera dagar i rad brukar jag känna att det ska bli skönt med en dag utan aktivitet. Sedan när halva dagen gått klättrar jag på väggarna och vill hitta på något igen ;)

    Den här muggen från Sagaform tycker jag är himla snygg! De finns i massa olika färger och ICA Maxi säljer dem.
    http://shoppinggatan.49lights.com/inredning/koppar/termosmugg_studio/visa

    SvaraRadera
  3. Kan rekommendera den på stadium för 99kr. Håller värmen bra och fanns i några roliga färger. Rymmer rätt mycket med. Kan behövas även om du börjar jobba för prinsen kommer inte att börja sova bättre inomhus bara för att du jobbar ;)

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?