onsdag 10 oktober 2012

Helt sjukt...

Nånting är ju snett. Igår vaknade jag vid åtta. Då sover Prinsen fortfarande! Jag låg kvar i sängen och surfade tills han tyckte det var dags att gå upp och jag var väl rätt chockad hela dagen efter den starten.

Sen hände något konstigt igen. I vanliga fall så brukar jag ha två alternativ på kvällen.
1. Jag är trött och går och lägger mig samtidigt som Prinsen dvs vid 19-20 tiden. Inte så rock'n'roll...
2. Jag är pigg och vill stanna upp, Prinsen får somna på soffan med mig. Han har nämligen en tendens att vakna vrålandes om jag lämnar rummet när han sover. Oavsett hur djupt han sover.

Men inte igår! Han somnade klockan åtta i sin egen säng och sov där fint tills jag gick och lade mig. Imorse vaknade jag klockan 07.15 men ingen prins var vaken. Jag tog tillfället i akt och har nu ätit frukost i lugn och ro.

Nu hör jag hur det skrattas där uppe...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?