onsdag 30 december 2009

Hej :-)

Jag är här igen. Har ju haft lite bloggtorka senaste tiden. Har haft noll lust och noll inspiration till att skriva nåt nämligen. Har ju mått rätt kasst och jag antar att det är därför som jag inte hittar nått att skriva. Men julen har iaf varit hur mysig som helst. Fick så fina julklappar att jag blev alldeles lipig, personliga, genomtänkta och hur bra som helst. Har varit nere i Halmstad hos mamma och inte gjort mycket mer än druckit whisky och ätit choklad (+2.6 kg på två veckor, så är det att vara hos mamma i jultider) precis som det ska vara på semester :-)

Imorgon är det dags att börja jobba imorgon. Har varit hemma en månad och är inte alls redo att jobba igen. Men vad ska man göra? Antar att det inte är okej att jag bara struntar i det. Har inte gjort nåt alls hela den här månaden och ändå har jag fortfarande ont i handen minst en gång varje dag. Det kommer ju bara att bli sämre när jag börjar jobba vet jag. Men jag ska till läkaren nästa vecka och jag hoppas på att det ska hjälpa med lite påtryckningar så att man kan få den där förbannade handen uppskuren och lagad. Annars vet jag inte hur det ska gå...

Ja, nu blev det ett inlägg till slut iaf, tänker fortfarande inte göra några längre utläggningar här om vad som är fel men jag lever iaf och jag kommer att bli bra igen, jag hoppas bara att det inte tar för lång tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?