lördag 5 december 2009

Julklappsångest :-/

Gahh... Jag älskar att köpa julklappar. Jag brukar resonera så att det viktigaste är att det är nåt som personen i fråga blir riktigt glad av. Det är mindre viktigt vad det kostar. 100 kr eller 1000 kr är egentligen oviktigt. Tyvärr brukar det här tänket ruinera mig varje år... Det verkar som att så även är fallet i år. I år har det dessutom varit svårt med inspirationen tycker jag. Mister blev jag klar med först. För en gångs skull var han enklast. Vi har ju lite av en tävling när det kommer till presenter. Vem ger bästa presenten? Vem lyckas göra den andra gladast? Än så länge står det 2-1 till Mister men nu i jul kommer jag att ta igen det. Min present till honom blir svårslagen...

Men det stora problemet har varit Storebror. Vad ska han få egentligen? Jag brukar (om jag får säga det själv, vilket jag givetvis får) lyckas ganska bra med hans presenter. Så man har ju en viss press på sig. Men nu har jag hittat rätt. Tyvärr blev det alldeles för dyrt så nu får han vara utan födelsedagspresenter och julklappar de närmsta två åren men bra blir det!

Jag tänker givetvis inte skriva här vad jag tänker ge dem eftersom jag vet att iaf Storebror smygläser här ibland...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?