fredag 26 augusti 2011

Back to storstaden

Så var det fredag. Och det är dags att bege sig hem till hufvudstaden igen. Trött som ett as pallrade jag mig upp ganska exakt nio minuter innan jag i vanliga fall går och lägger mig. Känns sådär. Nu försöker jag piggna till tillräckligt mycket för att kunna äta frukost utan att excorsistenkräkas över hela katten. Inte riktigt så lätt som det låter. Frukost när man är trött är inte riktigt min starkaste sida.

Fick ihop väskan till slut. Tyvärr fick jag inte ner mina skor så jag vet inte riktigt hur jag ska lösa det. I vanliga fall hade jag nog lämnat dom men eftersom det snart är dags för det här värdskapsmötespåhittet med jobbet (då jag garanterat behöver nöttuffa skor) så känns det inte så genomtänkt. Och att skicka upp dem kostar nog en mindre förmögenhet eftersom det är modell "så stora kilklackar som möjligt gör att man kan ha högklackat även när man är ful utan att dö i rent självförsvar". Handbagage? Suck...

Sen bhttp://www.blogger.com/img/blank.giflir det en extrem omväg inom Customs Notty för att lämna allt skit som jag lyckats handla på mig dessa fyra dagar. Och I did smart! Det dyraste jag köpte (eller, nja, det NÄST dyraste jag köpte) var en tröja till maken så tekniskt sett kan han inte ens bli irriterad över att jag shoppar! Smart va?

Men idag är det äntligen dags! Två hela år sen vi var där sist men today is finally the day! Inkbash börjag idag! Wofakkinhoo! Fatta hur mycket kul man kan göra med nålar!? Pierca sig lite? Eller tatuera sig lite kanske? Eller lite av allt kanske? Eller shoppa lite kanske? Kanske dricka nån öl kanske?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?