tisdag 23 augusti 2011

Tisdag då

Då är det dags att göra tisdag. På något magiskt vis lyckades jag somna tillslut. Efter ca 4 timmars underbar sömn tyckte Halmstad att det var dags för mig att vakna igen. Förbannade jävla soprum som tvunget ska existera precis under mitt fönster. Förbannade jävla Espresso House som ska böka runt utanför mitt fönster. Ja, ni fattar, godmorgon världen helt enkelt!

Nu har jag spenderat morgonen med att göra så lite som möjligt och äta frukost i sängen. För vet ni! När man är här får man göra det! Haha! Jaa, alltså så länge maken inte är med då förstås, då måste jag typ uppföra mig. Men när jag är här själv så kan jag vara tonåring igen! Och vet ni?! Visste ni att det finns yoghurt med smak av strawberrycheescake! Typ som Ben&Jerry-yoggi! Fakkin awesome!!!

Nu är det dags att bryta förtrollningen och ta sig upp ur sängen. I Halmstad är det fortfarande sommar så det blir att cabba ner och bege sig till Mellbystrand. Där har jag en date med Malin och räknar med att få träffa hennes senaste nytillverkning Elton. (Märkte ni hur jag fick det till att låta som att hon inte gör annat än föder barn hela dagarna?)

Och jag tänker lyssna på den här hela vägen på brutalt hög volym!

Mmm... Slash...

1 kommentar:

  1. Hahaha, ja...sån é jag! Föder barn mest hela tiden! ;) Välkommen till Mellby, nybakta kladdiga kladdkakemuffins och en ganska nybakad liten bebis väntar! ;D

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?