torsdag 25 augusti 2011

Grattis Ulven!


Happeh happeh birthday!Idag fyller världens bästa Ulven år! Det firar vi med en tur till Gekås! Och eftersom det är hans födelsedag och allt så slipper han följa med :-)

Men dagens utmaning blir att bara handla lite. Inte för den ekonomiska biten som man skulle kunna tro. Men för att jag gjorde misstaget att flyga ner hit. Med den lilla väskan. Så jag ska ju få plats med skiten sen också... Sjukt orutinerat av mig. Det är också därför jag är uppe så okristligt tiden. Haha fatta att det finns folk som alltid går upp på den här sidan av dagen?

Så nu ska jag trycka i mig resten av toffee-yoghurten, för det är sånt man äter här till frukost. När jag är i Halmstad är det minsann inga skinkmackor och jag behöver minsann inte köra Ford. Här är det toffee-yoghurt och SLK som gäller. Life´s a bitch right?

Och glöm för fan nu inte bort att gratta Ulven! Han fyller ju år ju!!!

2 kommentarer:

  1. Säg grattis från Kavring! :)

    SvaraRadera
  2. Men herregud!! GRATTIS Ulven! Hahaha!
    Och hallå! Köp en STOR väska på Gekås så har du löst problemet! ;)

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?