onsdag 24 augusti 2011

Hur gör man onsdag?

Jaa, alltså vad gör man egentligen? Tiderna förändras minst sagt. i vanliga fall så har jag så himla många jag måste hinna med att träffa när jag är på besök i Gessleland men inte den här gången. De enda jag egentligen känner att jag behöver när jag är här är Fia, Malin och Emelie, och alla tre hann jag med igår. Pappa har jag hunnit fika med idag och Camilla har övergivit vår vackra stad för fästningsbyn norrut. Suffen har flyttat till Onepiece-country i väst och då blir det väl inte kvar någon som räknas? Eller? Alla andra är liksom mest bonus. Eller besvär.

Så vad gör jag då ikväll här på västkusten? Känns alldeles naket att inte ha några planer. Tokmessar med Papaya och Kavring så jag inte ska känna mig ensam. Dricker vin med Mulfisarna. Allt det där goes without saying liksom. Ska man öva på sina social skills och försöka hitta på något eller ska man köpa en balja lösgodis och titta på film hela kvällen?

Nu har jag iaf myst upp mig i el fåtöljo med levande ljus, vin och Guns så det kunde varit värre. Hösten är här och nu jävlar ska det mysas! Och ja, det är Ozzys bok, min mamma går i rocksthar-skola hos mig...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?