söndag 28 augusti 2011

Reality...

Då är man tillbaka i verkligheten efter en liten minisemester till västkusten. Stressade rakt ut i fredags för att hinna gör allt som jag bara inte kunde vara utan. Stressa till flyget, stressa från flyget hem till Customs´s Notty, stressa till söder där Jessica, Papaya och Kavring väntade. (Och för er som förväntar er ytterligare en målande beskrivning av min flygresa får klara er utan, allt gick relativt smärtfritt. Det hade gått helt smärtfritt om det inte vore för att jag sitta bredvid en idiot som tyckte att det var helt okej att sitta bakochfram med benen typ i mitt knä för att kunna prata med de som satt bakom samtidigt som hon målade naglarna med stinkade fult lack. Och nej, hon var inte fem...)

Det blev middag med tillhörande bubbel. Trodde vi, bubblet visade sig vara en felbeställning hos leverantören så vi fick hålla till godo med helt vanligt vin. Trots att det var Inkbash-fredag. Men, men, som tur är så är inte heller nån av oss den som är den så det slank ju ner det också.

Ner till Münchenbryggeriet där årets upplaga av Inkbash ägde rum. Åh Inkbash, tänk att det är ett helt år kvar tills nästa år. Det är något magiskt att gå runt i stora lokaler där det säljs en massa roliga saker, dricks alkohol, spelas brutalt bra musik samtidigt som man hör ett öronbedövande brummande av en miljard nålar. Ååå..

Nu är jag mitt inne i en jobbhärva med fem långa nattpass i rad. Första natten igår gick mycket smidigt och återigen påminns jag om varför jag älskar mitt jobb. Så den här natten kommer att bli en kakbit! Right?!

Awesome!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?