torsdag 30 augusti 2012

Crescent

Jag har sen Prinsen kommit lyckats utveckla ett alldeles osunt intresse för barnvagnar. Jag vill köpa alla möjliga tillbehör och jag vill prova alla vagnar som finns känner jag. Tyvärr det ju ett intresse som dels kan bli precis hur dyrt som helst men som även tar mycket plats. Av någon för mig främmande anledning tycker inte mannen att man har plats med (eller ens behöver) mer än en vagn åt gången. Har ni hört nåt så sinnessjukt? Det är ju som att man bara skulle behöva ett par skor, eller en jacka. Kul att gå i flipflops hela vintern liksom? Nä, olika tillfällen kräver olika vagnar... Men jag har hittat ett sätt att få hit en vagn till som han bara inte kan protestera mot. Crescent söker testförare till sina vagnar och om jag bara lyckas bli vald att testköra en Crescent Classic så klarar jag mig hela vintern!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?