måndag 3 augusti 2009

3 av 5!

Yesss nu börjar jag se slutet! Sitter hemma i soffan nu och äter lite frukost tror jag att det kallas. Det är väl det vanliga människor säger att man äter vid den här tiden. Men är det verkligen frukost om man äter efter jobbet? Eller när man äter precis innan man går och lägger sig? Frukost är väl det första målet på dagen? Eller...? Lite oklart, som så mycket annat...

I vilket fall som helst så har jag jobbat inatt. Och det var en bra natt, hann med en timmes spontan övertid. Fick deala lite till och från. Kvällen gick överlag väldigt snabbt och smärtfritt. Trots att det var tredje natten av fem. Kanske beror på att jag och Eva hann med att gå på bio innan jobbet. Såg Harry Potter igen. Har drabbats av Pottermania. Har varit på Potter-bio 2 gånger nu på väldigt kort tid och går alltid runt med en Potter bok i väskan. Men det går väl över antar jag. Det mesta gör ju det.

Vi sitter i soffan och väntar på att Sundsvallsbesökarna ska vakna så att vi hinner säga hej innan de åker tillbaka till de (för mig iaf) norra delarna av landet. De passade på att mellanlanda här för att inte behöva åka miljarder mil på en och samma dag.

Som sagt en bra natt trots att jag borde vara mycket mer omotiverad egentligen. Men som sagt så har jag ju ett nötjobb. Det blir ju enklare då. Idag jobbade jag igen för en natt i slutet av månaden då vi åker till Berlin. Det är alltid skönt när man jobbar igen sitt pass innan man är ledig. Det svider alltid att jobba igen det i efterhand. Nu kommer det att kännas toppenskönt den natten när jag vet att jag skulle jobbat men redan har gjort de timmarna. Och nu är det bara två nätter kvar tills semestern börjar! Wohooo!

Nä, vet ni? Är nöttrött, orkar inte vara vaken längre, går nog och lägger mig istället för att vänta på att de vaknar, vi ses ju ändå snart igen... Natti Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?