söndag 13 september 2009

The Ugly Truth

Kom precis hem från bio. Idag såg vi The ugly truth. En film som överträffade mina förväntningar med hästlängder. Jag förväntade mig en typisk romantisk komedi som ger lite skratt och några romantiska löjliga scener där de äntligen får varandra.

Men riktigt så var det inte. Flera gånger så skrattade jag så mycket att jag faktiskt grät. Till och med i den obligatoriska scenen där kärleken äntligen vinner över allt krångel och missförstånd (dvs dravel) så fick man skratta ordentligt. Helt enkelt en skitbra film som lämnar en med en riktigt bra känsla i kroppen efteråt. Behöver du ett gott skratt ska du sen den här filmen. Man mår bra efteråt. Bra skådisar och bra musik. Huvudrollerna spelas av Katherine Heigl och Gerard Butler.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?