lördag 24 oktober 2009

Annars då?

Tja... Allt är ganska bra faktiskt. Har en läkartid på måndag för att kika lite på handleden. Vet inte om de kan göra nåt, känns ju som att den har bestämt sig liksom. Men, vi tänker positivt! Igår funkade det ganska bra med Voltaren (gel) över handen. Det funkade att jobba hela passet, grät inte av smärta en enda gång :-P Den är lite svullen, men det får vara hur svullen den vill så länge den gör sitt jobb och inte gör ont. Så det ska nog inte vara några problem att jobba hela helgen.

Sen har jag en fullspäckad vecka. På lördag blir det lite party party. Halloween fest för att vara med exakt. Så det måste ju karvas pumpor, bakas cupcakes och tårtbottnar, blandas bål, fixa utklädnader (maskerad=obligatoriskt) osv. Ni fattar va? Mycket att göra. Problemet är att måndag är min enda lediga dag innan lördag... Så frågan är hur jag ska hinna, men allting går om man är positiv och det är det jag ska vara i fortsättningen! Mitt nya jag är ett positivt jag :-D

Sen har vi ju mysiga Hermes här fortfarande. Han är fortfarande urmysig. Till och med han och Mister har blivit kompisar. De ligger i en liten hög i soffan tillsammans och tittar på fotboll. Till och med Mister har smält inför denna ljuvliga hund. Så jag tänker inte klaga på nånting. Har en känsla i kroppen av att allting kommer att bli ganska bra. Allting alltså, allt jag tänker på och funderar över kommer att bli hur bra som helst. Jag bara vet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?