tisdag 20 oktober 2009

Nu så!

Det blev en bra dag igår. Mycket senare än jag hade tänkt mig men det är ju knappast första gången. Kom 11:a i turneringen, inte så illa av 131 spelare. Iaf inte med tanke på att jag kanske spelar 2-3 gånger per år. Så jag är nöjd. Målet var bara att komma bättre i år än förra året och det lyckades ju. Hur gick det med nykterheten då? Ganska nöjd där också faktiskt. 2 öl/cider och 4cl Jack. Inte så illa att lyckas hålla det på den nivån när de flesta har sin nivå waaay högre. Men det är jag tacksam för idag. Efter att staffpartyt/pokern stängde så blev det Max för lite käk. Sen blev det nattbuss hem. Så det blev en lyckad dag/kväll måste jag säga, trots bara tre timmar sömn!

Nu har jag absolut inte tid att sitta här längre, jag har ju en tatuernig att göra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?