lördag 24 oktober 2009

Jag undrar sa flundran...

Jag undrar faktiskt vad som har hänt med mig? Varför denna positivitet? (Är det ens ett ord?) Jag är egentligen ganska trött och klen, har en trasig handled som gör sig påmind hela tiden, inga pengar kvar närmsta månaderna eftersom tatueringsprojektet äter pengar som inget annat. Men inget av detta gör mig särskilt mycket faktiskt. Har inte den där otrevliga känslan i kroppen... Det känns rätt bra ändå. Efter en snabb koll på facebook och på bloggarna inser jag att jag borde vara jättenegativt inställd till det här med tidsomställningen. (Dvs alla andra är gnälliga som bara den.) Att vi faktiskt måste jobba en hel timme extra inatt utan en krona mer betalt. Men jag bryr mig faktiskt inte så mycket. Jag tänker inte lägga kraft på det för det stör mig inte särskilt. Konstigt, jag brukar störa mig på saker, speciellt saker jag inte kan påverka men inte idag...

Känns bra det här nya, ska nog testa ett tag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?