fredag 16 oktober 2009

Melodifestivaleeeeeeeeeeeeeen!!!!!!


På måndag släpps biljetterna!!! Måndag morgon, då är det dags för årets stora händelse! Jag har aldrig fått se en final live. Jag har aldrig lyckats få tag på biljetter. Jag blir bara satt på kö på ticnets hemsida, den väntar, väntar och när jag väl kommer fram är biljetterna helt slut. Delfinaler har jag sett live men det är inte samma sak. Andra chansen skulle väl funka, men kan jag inte bara få en biljett till finalen?! Årets stora julklappstips! (Synd att inte karln läser... Hmpf...) Men vem ska gå med mig iår? Jag tänker inte ens försöka få karln till att följa med. Han är helt ointresserad och skulle antagligen bara dra ner mitt humör. Eller nej, det är helt omöjligt, ingenting kan få ner schlagerhumöret för mig. Äntligen är det snart dags för årets bästa tid, vad är hockeysäsong, fotbollssäsong osv när det finns Melodifestivalsäsong!? Tyck vad ni vill, det är årets bästa säsong enligt mig iaf!

Tidernas bästa mellanakt i Melodifestivalen? Björn Gustafsson stal allas hjärtan 2007!


För att inte tala om det här klippet! En riktig klassiker...

1 kommentar:

  1. Vad härligt att höra att du är lika förälskad i melodifestivalen som jag! Älskar när det sätter igång, det är bästa tiden på året :) Jag har varit på finalen en gång, med jobbet, hoppas du lyckas få tag på biljetter!!! Jag hoppas själv på att jag ska få gå med jobbet nästa år igen ;) Kram

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?