torsdag 15 april 2010

Lättlurad?

Har jobbat hela natten, hänger kvar lite på jobbet i väntan på att gymmet ska öppna, sen blir det dags att bege sig mot tåget. Då händer det! Precis vid spärrarna slår den emot mig! Den fantastiska doften av nygräddade kanelbullar... Stegen vänder liksom direkt mot Pressbyrån för att genast införskaffa ett av dessa underbara bakverk utan att jag ens hinner tänka efter. Då slår det mig, jag är ju inte nån som är särskilt förtjust i kanelbullar! Det är ju bara sån jag är helt enkelt! Så jag vänder tillbaka mot tåget och gymmet istället. För det är den tjejen jag är. Tjejen som äter ett halvt kilo morötter och sen går till gymmet. (btw om jag blir orange så vet ni varför.) Än så länge funkar projekt Fake it 'til you make it!

Sen är jag dessutom rätt säker på att den där bullen inte hade varit så god som den utgav sig för...

1 kommentar:

  1. Ha ha vad skönt att du lyckas tänka så, det ska jag oxå försöka när jag lyckats ploppa ut ungen... just nu är det nog ingen idé.
    Smart grej i alla fall och jag tycker du är jätteduktig som tränar och tänker rätt :)

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?