tisdag 27 april 2010

My baby is back!


Min laptop är tillbaka! Hemma och ganska frisk! Inte helt frisk dock men jag är nästan nöjd. Den glappar fortfarande lite vid strömsladden men den går att använda nu iaf. Perfekt timing nu när jag åker till Halmstad på måndag. (Nu är det mindre än en vecka kvar! :-)) Det tog mig ändå två månader att ringa till serviceavdelningen på LG för att styra upp en lagning. Sen tog det mig ytterligare en månad att skicka iväg den. Men det tog dem mindre än en vecka att skicka tillbaka den. Ett poäng till LG. Men jag börjar bli lite sugen på en ny laptop. En riktig denna gången. Dvs en med skärm på över 12 tumm och gärna en där man kan fysiskt lämna in den när den går sönder. Inte en som man behöver krångla med fraktsedlar och postupphämtningar osv. Och om jag ska vara helt ärlig så känner jag mig osunt mycket sugen på en Mac... It must be the iPhone som har gått mig till huvudet! Eller så är det min pappas fel...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?