tisdag 9 november 2010

Kthnxbai

Vad härligt det är att vakna och det fortfarande är alldeles mörkt... Vad härligt det är att inse att det är så j-vla kallt att långärmad pyjamas i flanell och världens tjockaste duntäcke knappt räcker till, sen kikar man ut genom fönstret och ser att de stackars träden nästan ligger ner då vindarna jobbar på för allt de har. Strax efter det så inser man att om ca 10 min så måste jag bege mig ut i detta inferno. Då kommer man på att Esprit faktiskt var kloka nog att tillverka den här ljuvliga urvarma skapelse i klifri ull och att ellos.se faktiskt hade vett nog att sälja den till mig och att (kors i tak) jag otroligt nog har haft vett nog att tvätta den i helgen! Då blir det en bra dag idag, tveklöst! Idag är det dags för slutprov för småstjärnorna och jag är alldeles nervös för deras skull, håll en tumme om ni har nån över! (exempelvis Grinchen...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?