lördag 20 november 2010

Tillbaka till verkligheten...

Då var de dags att börja jobba igen... Suck... Det har verkligen varit superkul att ha kurs! Jag har lärt mig massor och haft enormt roligt samtidigt. Men nu är det dags att börja jobba igen. Varför skjuta på det, lika bra att börja jobba direkt. Men bara ett kort 6-timmars pass idag. Det gäller ju att mjukstarta lite lugnt. Nu ska det bli spännande att se hur det går för småstjärnorna på golvet... Min gamla kurskamrat Kent lade upp en bild på facebook från vår roulettekurs för typ hundra år sen. Det känns nästan konstigt att se den, man tycker ju inte att folk förändras särskilt mycket. Sen ser man en sån här bild... Men att vara hjälpinstruktör och ha den här kursen fick mig att tänka mycket på när vi hade vår kurs så jag lägger helt sonika upp den bilden här så får ni se hur det såg ut när vi genomgick the roulette hell för fyra år sedan.



Men hey! Snart smiter jag från verkligheten igen! Om tre veckor vid den här tiden sitter jag hos frisören och får bröllopsfrissan fixad! Wohoo! Med andra ord jobbar jag bara i lite mindre än två veckor till. Wohoo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?