söndag 22 januari 2012

Huuu.... Vaknade idag med på något magiskt sätt ännu mindre energi än igår. Släpade mig mot jobbet, väl på tåget kommer hostan krypandes. Jobbar ett par timmar innan jag inser att det nog är dags att ge upp. Hem till huset! Skållhet dusch för att bli av med den där känslan att man aldrig nånsin kommer att sluta frysa (japp, the feber is here), sen blev det lite middag och nu sitter jag nerbäddad i soffan framför Mamma Mia! som alltid är bra när man behöver lite uppmuntran. Den ultimata måbättre-filmen.

Men en grej som gjorde mig glad idag var att jag fick lära känna den lilla ungen lite bättre. Tydligen så är musik något som uppskattas. Idag var det en stråkkvartett som spelade ett par timmar på jobbet och från start till slut så rörde det på sig där inne. Hur tufft som helst, klart ungen gillar musik, det är ju min unge liksom!



(Insåg precis vilket extremt ointressant inlägg det blev, det kommer ju bara att vara min mamma som uppskattar det här, ni andra: Jag ber om ursäkt.)

2 kommentarer:

  1. Var det danssteg eller headbangande du kände? En ganska viktig fråga.

    SvaraRadera
  2. Du har rätt Micke, det är en befogad fråga... Lite svårt att avgöra men jag antar att det måste vara headbangande eftersom det (såvitt vi vet) ändå är min unge.

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?