tisdag 10 januari 2012

Tiderna förändras?

Jag har varit ung, dum tonåring (fråga min mamma om ni inte tror mig). Vi drack alkohol. Även när vi inte borde göra det. Som sig bör när man är 16-17. Vi hade förfester utomhus. Vi satt i parker, på busshållplatser och sånt där. Efter helgerna kunde man se spår runt om i stan efter helgernas utomhusförfester. Tomflaskor osv. Ni fattar... Men vi drack fulsprit! Vi drack insmugglad Zaranoff och billigt äckligt vin som man var tvungen att blanda ut för att få i sig.

Igår morse när jag stod och väntade på bussen ser det ut såhär vid busshållplatsen. Har tiderna förändrats så mycket eller är det bara mer klass på ungdomarna idag? Så länge sen är det väl inte det var vi som härjade? Eller?

Huu... Åldersnoja deluxe inför helgens födelsedag. Trösta mig med presenter är ni snäll, biljetter till Rammsteins spelning i februari vore guld. Kthxbai!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?