lördag 21 januari 2012

Trööött


Får väl kalla gårdagen för lite av en succé. Maten gick hem, efterrätten likaså. Och det blev sent, mycket sent för en trött tjockis som jag. Tyvärr hände inte så mycket mer än så för mig, gick och lade mig, hej insomnia! Suck... Så idag är det svårt att hitta peppen. Hade nog kunnat ligga kvar i sängen precis hur länge som helst om jag hade fått bestämma. Men det får jag ju inte... Som tur är så har jag ju ett jobb jag tycker väldigt mycket om och jag räknar iskallt med att det kommer att kännas bra så fort jag kommer dit. Det brukar alltid vara så iaf. Man brukar bli lite piggare och må lite bättre när man väl är på plats i det där huset. Sooo wish me luck!

Men oj vad skönt det är att vara nykterist nuförtiden. Igår blev det som sagt sent och det gick åt rätt mycket vin. Lite av ett haveri för vissa kan man väl säga. Men av förklarliga skäl så skippar jag ju den delen. Så jag slipper vara bakis idag, det enda som hände var att jag fick en trevlig kväll med mina finaste vänner och superfina presenter. Så tack för igår mina dårar, until next time!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nånting tycker du väl?