torsdag 16 april 2009

Illamående... :S

Fick precis hem ett brev med kallelse till operation om tre veckor... Har blivit skickad mellan sjukhus flera gånger nu (blev remitterad till operation i oktober...) men tredje gången gillt så fanns det ett sjukhus som ville operera mig. Haken? Upplands Väsby... Inte runt hörnet med andra ord... Dessutom kommer det att bli sällsynt jobbigt verkar det som. Har läst en massa nu om operationen i fråga och det är verkligen inte nåt att se framemot. Läkningstid på runt ett halvår, sår som måste läggas om av sköterska iaf en gång om dagen, dessutom kommer det att göra ont!!!!!! Verkar som att jag läste lite för mycket så nu är jag så nervös att jag faktiskt mår riktigt illa. Hittade några sidor som riktar sig till läkare om hur man utför operationen med faktiska bilder från en operationssal så nu vill jag ju inte längre. Kommer nog inte ihåg senast jag var så nervös att jag mår illa, visst uttrycket har man väl använt, men att faktiskt vilja kräkas bara av tanken på detta är inget jag är van vid... Fy f-n, hur ska detta gå...

3 kommentarer:

  1. hej pop! vad roligt att kika på ditt liv, när jag inte har så stor fysisk del i det just nu ( det ändras ju såklart)
    och ponnyrosa är det också!

    saknar dig, poppelipop!

    SvaraRadera
  2. Kom igen Emilie!!...sen när det är klart är det bara att skaffa en klocka så kommer lilljohan springandes i tofflorna o passar upp :)

    SvaraRadera
  3. Har du träffat samma Johan som jag? Troligt... ;)

    SvaraRadera

Nånting tycker du väl?